Things x)

Tre saker jag inte förstår mig på:

- Skolan

- Vissa människor

- Krig


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet

- Coca-cola

- iPhone

- armband


Tre saker jag gör just nu:

- Smsar

- Lyssnar på musik

- Skriver här


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

- Färga håret rosa

- Bo i USA

- Bli känd


Tre saker jag kan:

- Skratta & flumma

- Rida

- köra bil


Tre saker jag inte kan:

- Lösa rubikskub

- Sjunga

- Matte


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

- Dina föräldrar - dom har ofta rätt i slutändan

- Nicki Minaj

- Dom du ser upp till


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

- Tycka om mig själv

- Sjunga

- Shuffla


Tre favoriträtter:

- Thai

- Italienskt

- tacos

// Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0