12. Min favoritgren

Måste helt ärligt säga att jag inte vet!
Jag älskar att hoppa, dressyr och galopp. Jag kan inte välja tyvärr.
Tänkte berätta varför

Hoppning:

Hoppning är så himmla kul och jag hade gärna tävlat de mycket. Jag hade velat bli super duktig på det och få tävla mot dom allra bästa.

Dressyr:

När det går bra så känns det så himmla bra helt underbart bara och måste säga art den dressyr kunskapen jag har måste jag säga har hjälp mig super mycket i hoppningen. När man tävlar dressyr och allt stämmer. När man får komma in på prisutdelningen när man har vunnit vill jag bara gråta.

Galopp:

Jag älskar farten och kännslan när hästen bara vill springa. Det är skönt med lite omväxling

Pöss Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0