Man skal icke hata innan man lär känna fol...

img_0276 (MMS)

Man skal icke hata innan man lär känna folk.  Något alla folk gör är att dämma en person innan man vet den personlighet. Det är något jag också har gjort men hatar mig själv för det. Jag tror att alla har gjort det någon gång men vågar inte erkänna det för sig själv. Men det och prata bakom ryggen på folk är något som förekommer väldigt mycket inom ridsport. Jag skojjar inte när kg säger detta men det är så jävla omoget att göra det jag har själv gjort det några gånger men fy fan va töntigt det är eller va tycker ni?   Så dagens fråga till er är tycker ni det är omoget och töntigt att prata bakom ryggen på andra och varför tror ni att det förekommer så mycket inom just ridsporten??  Kram Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0