Tävling!

Idag har jag hoppat Clearround & tidshoppning :D

CR:

Tammie: Vi kom runt banan och hon bjöd mot hindrerna, hon tvekade några gånger och stannade på ett ''läskigt'' prickigt plank ;) Men är jätte nöjd över den rundan :D

Jonathan: Ganska ny i stallet. Han var väldigt seg på framridningen men taggade till på banan sen. Han blev väldigt stark & drog mot hindrerna. Men eftersom jag bara ridit honom en gång innan så tycker jag det gick bra, han är en väldigt härlig och fin häst.

Anya: Väldigt seg idag, antagligen för att det var så varmt. Men hon brukar bli pigg när man börjar hoppa men idag blev hon knappt det. Kom runt banan med något stop och nåt pet. Men annars fin.

Tidshoppningen:

Red Otto tsm med Malin och först rider första ryttaren sen byter man häst och så rider andra ryttaren & allt går på tid. Otto var extremt taggad, lite för mycket. Red änå väldigt snävt men han går väldigt fort & blir då väldigt hängande i svängarna och kommer inte riktitg runt. Men vi kom 2a iaf. Jag är inte nöjd med det.

/////// beea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0