Hejigen!

Heeej!

Var ett tag sen jab bloggade men har bara inte haft lust :( 


En rolig grejj

Fyra filmer jag kan se om om och om igen
1) Nothing hill
2) Marley and me
3) The break up
4) Slumdog Millionere
Fyra favoritmärken(hästsaker)
1) Kingsland
2) Dyon
3) Butet
4) Tretorn
Fyra städer jag har sovit i
1) Berlin
2) Stockholm
3) Prag
4) Barcelona
Fyra favorithästar
1) Tammie
2) Anya
3) Trollslända
4) Reveur de Hurtebise
Fyra TV-serier jag gärna ser
1) GREY'S ANATOMY (L)
2) The big bang theory
3) Friends
4) Modern Family
Fyra länder jag varit i
1) Grekland
2) Spanien
3) England
4) Tyskland
Fyra länder jag vill åka till
1) USA
2) Italien
3) ?
4) ?
Fyra favoritryttare
1) Marcus Ehning
2) Malin Baryard
3) Edwina Alexander
4) Stina Lilje
Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) Facebook
2) Hippson
3) Youtube
4) bloggar
Fyra favoritlåtar
1) ET
2) Born this way
3) Not like the movies
4) Your so gay
Fyra favoritskådespelare
1) Ellen Pompeo
2) Kate Walsh
3) Russel Brand
4) Jesse Wiliams

kul vaa? :)
//bea

ooo vänta ni får en bild oxå xd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0