Stallet

Sluta snart skolan och ska dra mig till stallet blir ju första dagen i igång sättning veckorna. Ska nog rida ut dock nog med gogh i dag för han måste gå så stabilt från början är han det så får jag göra hur mycket skänkelvikningar, volter och alla ridbanans vägar.Så jag är jätte glad ska ta massa bilder och lägga upp i kväll.Men ja har ingen skötare i dag så ska mocka bajs göra mat och ta nya bilder på grejerna och skicka bilderna till Erica i kväll. Har nu beställt tåg biljetter till mellerud för att åka upp och hälsa på alla och såklart baghira det ska bli as kul ska vara där hela vecka 44. Så det ska bli jätte kul kommer att blogga så mycket jag kan.
Skriver i kväll hur det gick med Sigge.
Tack för bilden Erica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0