LAURA EKVALL

Hej jag heter laura och är 16 år jag har en egen ponny somm har gått nationellt Dressyr La hoppning och Gymmkana m.m men jag rider mest dressyr. Han heter SeaCat Grey men kallas sigge och är också 16 år, han älskar mat och leka i skogen :P Han är en underbar ponny och en jätte bra läromästare när man gör rätt så gör han som man vill men annars så bara han skiter i det och går som en banan.
Så jag kommer mest att berätta om dressyren som jag rider med sigge. Men just nu är sigge halt så nu rider jag på lite olika hästar så länge. Men kommer med berätta om lite annat med
Så jag hoppas ni kommer tycka det är roligt att läsa våran blogg.

Här kommer lite bilder på mig och min häst




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin eran blogg är

2010-10-04 @ 21:10:27
Postat av: Anonym

Vad fin eran blogg är va fin ponny

2010-10-04 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0