Mellerud

Är hemma från en underbar vecka i Mellerud nu. Lite ledsamt eftersom det nog var sist gången jag fick träffa Baghira.
tänkte berätta lite vad vi gjorde:)
MÅNDAG,
Jag gick upp på morgonen och fixade stallet med Erica och en praktikant. sen skulle vi rida och vi skulle börja med att trava i skogen med några galopp hästar. Jag hade en häst som heter Patronen as söt är den  men jag kom inte så långt för hon bockade av mig så jag gjorde en volt över huvudet på henne och ner på marken. haha hur lyckas man första dagen första ritten druttar man av:P
Sen red jag Den underbaraste baghira ut i skogen jätte mysigt
Jag red klunse som han kallas dressyr red jag det gick jätte bra han var hur fin som hälst.
efter lunch red jag en fullblods åring så jävla söt var den den kallades kuse bebis
sist men inte minst red jag yoko en annan galopör som bara har ett öga han är jätte söt han höll på att pipa, bocka stegra lite, snurrade gjorde han samtidigt skarattade lite åt han men jag var facktiskt lite rädd och skärrad hela dagen för jag slog mig ganska hårt.
Tisdag:
Jag red nästan bara i padocken på både straberry och baghira
jag red också en galoppör som kallas för nallen och lilla kuse bebis igen dom e så jäkla söta när dom travar.
jag ramlade inte av då haha.
Onsdag
Red dressyr igen på baghira och indianen en annan häst. Det gick hyfsat bra med baghira och ja det gick som det gick med indianen haha den är fin i bland och ibland lite busig
jag red kuse bebis och nalle med i skogen.
Torsdag
red inte så mycket red baghira i skogen och straberry med i skogen
och nalle med red bara ut den dagen
Fredag
Red ut på indianen och ramlade av igen hahah hon snurrade runt på en fem öring och backade i 300 km i timmen hahha en gång backa hon rakt inn i skogen och fick panik när det var mosse och hon fick ett träd i arshlet så då druttade jag av igen men men jäkla dret häst
jag red baghira i dag med på banan gich as bra
jag red nalle med
Lördag
han inte rida något nästan hoppade straberry gick jätte bra och rakade långben med söt blev han i alla fall.
sen var det dags att packa och åka hem men först säga hej då till baghira
lite bilder på henne
Baghira the one and only<3
baghira och katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0