:)

I dag ska ja till skolan och sedan såklart till stallet. I dag har det gått fyra veckor sedan jag började sätta i gång sigge så nu får jag sitta ner i traven, göra ökningar, gymnastik hoppa och gasa lite mer i skogen. Så jag ser fram i mot dom nästa två veckorna som är dom sista veckorna i igång sättningen sedan kan jag säga att jag rider ett vanligt pass och kan börja hoppa lite mer.  Jag vill men vet inte om jag vågar hoppa tror att han ska gå sönder då. Men nu har jag skrivit upp mig för att börja träna för min tränare igen Johanna Nygren Igen och börja träna på lätt A rörelserna kanske två avpogamen till och börja med. Jag ska verkligen satsa detta året på tävling och komma lite längre för jag har ju fortfarande mitt mål att jag ska kvala till SM innan Jag blir 18 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa ta det riktigt lugnt med sigge! Han fötjänar det bästa <3

2010-11-11 @ 14:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0