Summer times två!!!!

Jag började på ett inlägg som jag kallade ''summer times''.
Sen skulle jag äta så jag la inlägget i utkorgen och tänkte att det skrive jag färdigt sen.
Vad händer? Jo såklart snor Lea (Laura) mitt inlägg och skriver till lite :P
Så därför gör jag ett nytt!!

Vintern är ganska mysig, sålänge man är inomhus. Ute är det fruktansvärt kallt, inte minst i stallet. Saknar sommaren väldigt mkt. Så härligt att rida ut en sen kväll vid tio i solnedgången :D:D

Kommer här lite sommarbilder som jag fick av Hanna :D


Jag & Magi på en CR!!


HEHE ful bild på mig & Magi ;)



Gymkahna tävling där jag och Magi & Johanna vinner såklart :D:D


WIHAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0