Snabbis

Red sigge en snabbis i går ca 40 min. han var lite stel i början men blevmycket bättre sedan. Det är så j****a kallt i stallet så jag tror att jag ska dö. Det spelar ingen roll hur mycket kläder jag har på mig fryser endå det är sjukt och det kommer bli dubbelt så kallt typ jag kommer gå under.
Men men jag håller ut vem ska annars ta hand om den sötaste ponnyn i världen. Sen är det ju bara på rasten jag hinner rida i för jag slutar lite galet varje dag och på raste är det cirka alla privathästar i manegen sammtidigt. DÅ kan jag säga att det är trångt. Sigge var lite lungnare i går det var sjönt men han var ganska stark dock alltså en annan slags pigghet. Bloggar mer sen kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0