SeaCat Grey

Nu har jag ridit sigge i 7 veckor. För en vecka sedan blev han helt igång. Jag är jätte glad och känner mig lite ny kär liksom. Han är super pigg och lite galen  men jag älskar han endå ibland vill han ha av mig med men jaja så länge jag sitter kvar. Sigge var ju sjuk ganska länge så jag förstår att han är lite pigg och tycker livet är almänt kul. I dag ska jag rida dressyr för han fick vila igår det var så jävla kallt. I dag då ska bli en massa dressyr för vi ska ju hård träna hela vintern för att tävla lite i vår. eftersom han har brodd och snösulor så kan jag rida ut när jag vill det är sjukt enkelt just nu
Bloggar mer efter att jag har kommit hem från stallet
kram

en bild på baghira<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0