Mitt liv

Tänkte skriva om hur det just blev sigge som jag köpte.
Jag prov red ju aldrig sigge eller hur man nu ska säga. Sigge stog på råda redan när jag började rida på råda och alla tyckte sigge var söt. Men några år senare när jag var en häst nörd och 11 år. Så fick sigges förra skötare sparken och då ägde en tjej som heter Emma Lundin sigge. Jag älskade sigge jätte mycket då och det var den sommaren som allt började. Emma frågade mig om jag ville börja sköta sigge och jag sa såklart ja. Jag blev sjukt glad Och jag kan erkänna att ja jag började gråta eller ja jag fällde en tår. Så jag började sköta sigge typ alla dagar utom söndagar fast ibland blev det söndagar med. Sedan så skulle emma sälja sigge men då sa mamma att vi kunde börja vara medryttare på sigge 3 gånger i veckan. En sak till att bli glad över. Men Emma var tvungen att jobba och gå i skolan ganska mycket så jag red sigge nästa alla vardagar och i bland lördagar med. Så till vintern så skulle hon sälja sigge för att hon blev för gammal och då så hade mamma blivit kär i sigge med så då ville mamma köpa honom fast jag visste inget för än det var bestämt. Så den 1 mars 2006 blev han min. snacka om att det är skillnad hur jag rider då och nu.
Mamma knoppade första och sista gången haha maj 2006
2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0